Shahzadeh ashegh

Shahzadeh ashegh

دوست همان کهنه شرابیست که هر چه بیشتر بماند مستیش بیشتر میشود..تقدیم به کهنه ترین شراب زندگیم:دوستای گلم: از طرف مست ترین آدم دنیا:نورا:

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 67287
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 164
تعداد آنلاین : 1




انگار نه انگار

تو میدونی دوستت دارم انگار نه انگاری ولی

همیشه دنبال توام تو از ما بیزاری ولی

نگاه من رو ندیدی

گلهای عشقو نچیدی

رو عشق و احساس دلم یه خط قرمز کشیدی

به هر بهونه ای میام

تا اینکه خوب نگات کنم

اگه بشه این دلو من فدای اون چشات کنم

مثل یه گل پر پر شدم

عشق تو رو از بر شدم

برای عاشق کردنت بدجوری در به در شدم

 

به هر کجا سر کشیدم

به آسمون پر کشیدم

به غیر چشمای تو

من هیچی تو دنیا ندیدم

عهدی رو بستم با خودم

یه روزی عاشقم بشی

میون این همه نگاه

فقط تو لایقم بشی

من میدونم دوستم داری

فقط خجالت میکشی

قدر یه عاشق شدن رو تو هم یه روزی میچشی

من میمونم منتظرت

تا تو بیایی دیدنم

لحظه ی عاشق شدنت

لحظه ی پر کشیدنم

من دارم از عشق میمیرم

انگار نه انگاری ولی

با این همه دوست داشتنم تو از ما بیزاری ولی

باورم نمیشه داره همه چی تموم میشه؟

دیگه فرصتی نیست اون رفت واسه همیشه

دنیا نمیخواست منتظر بشینم

باورم نمیشه...

 



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت13:24---8 خرداد 1391
همیشه برای گلی گلدون باش که اگه به آسمونم رسید یادش نره ریشه اش کجاست .

همايون
ساعت18:42---21 شهريور 1390
[لبخند][گل][گل][گل][گل][گل]

Alone Boy
ساعت15:19---13 شهريور 1390
$$$$$$$______$$$$$$$
__$$______$$$__$$$_____$$
_$$_________$$_$$________$
_$___________$$$_________$
_$__________$$_$$________$
_$$_________$$$$$_______$$
__$$_________$$$_______$$
____$$________$_______$$
_____$$$_____________$$
_______$$__________$$
__________________$$
_________________$$
________________$$
_______________$$
_______________$$
_______________$$$__$$
________________$$_$$$
________________$$$$$$
_________________$$$$$$
______________$$$$$$$$$$

@...............@..........@............@@@@@..........@
@@..........@@......@.....@......@..........@......@.... @
@.@........@.@....@.........@....@..........@....@...... ..@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@................@....@..... ....@
@....@..@....@....@.........@................@....@..... ....@
@.....@@.....@....@.........@................@....@..... ....@


دیوونگی
ساعت22:10---12 شهريور 1390
بگذار شیطنت عشق ،چشمان تو را به عریانی خویش بگشاید
هرچند آنجا جز رنج و پریشانی نباشد، اما کوری را به خاطر آرامش تحمل مکن


دیوونگی
ساعت15:03---12 شهريور 1390
کاش در دهکده عشق فراوانی بود،
توی بازار محبت کمی ارزانی بود،
کاش اگر گاه کمی لطف به هم میکردیم،
مختصر بود ولی ساده و پنهانی بود....


جواد
ساعت3:12---12 شهريور 1390
شکسپیر میگه: فراموش کن چیزی رو که نمی تونی بدست بیاری ، وبدست بیاور چیزی رو که نمی تونی فراموشش کنی خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی ... خیانت میتواند دروغ دوست داشتن باشد ! خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری ... خیانت میتواند جاری کردن اشک بر دیدگان معصومی باشد

همايون
ساعت21:31---11 شهريور 1390
[لبخند][گل][گل][گل][گل][گل]


جواد
ساعت13:29---9 شهريور 1390
فرازهایی از دعای وداع امام سجاد(ع) با ماه رمضان:
بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا
بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها
بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاریمان دادی
بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم
و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک


دیوونگی
ساعت21:40---8 شهريور 1390
کم کم غروب ماه خدا ديده مي شود
صد حيف ازين بساط که برچيده مي شود
در اين بهار رحمت و غفران و مغفرت
خوشبخت آن کسي ست که بخشيده مي شود
عيد شما مبارک


میلاد
ساعت14:57---8 شهريور 1390
سلام خوبی

مرسی که سر زدی

منم به حرفت گوش کردم اومدم.

خواستم بگم وبلاگت خیلی قشنگه

مخصوصا با این قالبش رنگاش قشنگن....

اگه مایل به تبادل لینک هستی بگو..

فعلا بای
پاسخ:خودتو تو وبم بلینک دوست عزیز


همايون
ساعت10:59---8 شهريور 1390
[لبخند][گل][گل][گل][گل][گل]

فاطیما
ساعت10:08---8 شهريور 1390
سلام دوست عزیزم

با چندتا عکس اپم خوشحال میشم بیایپاسخ:اومدم


مریمی
ساعت22:16---7 شهريور 1390
نمیدونم حرف آخر پستت ادامه ی شعر بود یا حرف خودت و شرایطت بود. ولی غصه نخوریا...پاسخ:چشم..

روياي آبي (جلال)
ساعت21:52---7 شهريور 1390
سلام نورا جون . زيبا و دلنشين بود مطلب جديد پاسخ:مرسی که اومدی

همايون
ساعت20:17---7 شهريور 1390
با سلام مجدد

درست شد

لينك شدم

تشكر


ازتون ممنونم که اومدید..سپاس


همايون
ساعت20:11---7 شهريور 1390
باز هم سلام
دوست عزيزم
من ابتدا شما را لينك كردم و بعد مشخصات خودم را به سيستم اتوماتيك شما دادم كه مرا لينك كند ولي جواب داد شما هنوز ما را لينك نكرده ايد.
تعجبم ... مثل اينكه نميشود به اين سيستم هاي اتوماتيك زياد اعتماد كرد.
تشكر


همايون
ساعت20:05---7 شهريور 1390
سلام دوست خوبم

تشكر از اينكه بمن سر زدي

مطالبت بسيار پر احساس و لطيف هستند

دست شما درد نكند

موفق باشيد

[لبخند][گل][گل][گل][گل][گل]


دیوونگی
ساعت18:43---7 شهريور 1390
آیت الله بهجت :

ما به دنیا آمده ایم که

با زندگی کردن

قیمت پیدا کنیم

نه اینکه به هر قیمتی

زندگی کنیم.


فاطیما
ساعت17:46---7 شهريور 1390
سیلام گلم ...
حرف نداشت مثل همیشه نایس نایس بود
ممنون خبرم کردی خوشکله


mohsenlovely
ساعت17:18---7 شهريور 1390
آموخته ام اگر كسي يادم نكرد يادش كنم، شايد او تنها تر از من باشد.





خیلی قشنگ بود هم متن و شعر ها هم عکس.....مرسی ....خواهش میکنم دوست عزیز...ممنون که اومدی!


جواد
ساعت16:42---7 شهريور 1390
چشمانمان را بر گذر قاصدک ها باز کنیم که زمان ساز سفر می زند دست به دست دهیم دل هایمان را یکی کنیم بی هیچ باداش حراج محبت کنیم که همه ما خاطره ایم دیر یا زود رهگذر قافله ایم.
پاسخ:


جواد
ساعت16:41---7 شهريور 1390
ما برنده ایم اگر لحظه های شیرین امروز را قربانی اتفاقات تلخ دیروز نکنیم..

جواد
ساعت16:40---7 شهريور 1390
خدایا ازعشق امروزمان برای فردایی که فراموش می کنیم عاشق بوده ایم قدری کنار بگذار” به قدر یک مشت “به قدر یک لبخند”تا فراموش نکنیم که عاشق بوده ایم”تاعاشق بمانیم وعاشق بمیریم.(دکتر علی شریعتی).
پاسخ:چه بسیارند چیز هایی که بدون آنها هم میتوان زندگی کرد...(دکتر شریعتی)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نورا تاريخ: برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام دوستان خوبم..نورا هستم..کوچیک شما.با حضور سبزتون به وبلاگم منت بر سرم نهادین..! حالا با گذاشتن نظری که باب میلتونه منو خشنود کنید..دمتون گرم..راستی با تبادل لینک با هر وبی موافقم فقط اراده کنید..در خدمتم! نظر یادتون نره..گر نظر دادن به وبلاگم کردی فراموش..در آید در دماغت 100 عدد جوش !!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to jeyjey.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس